Volgers

woensdag 26 oktober 2011

Challenge # 12

Goedemorgen,
Vandaag alweer de nieuwe sketch (#12) gemaakt door Betina.
Bedankt Betina, ik vind het een leuke sketch.
Voor meer inspiratie kijk dan even op het blog Christmas challenges {with sketches}.
Onze sponsor voor de challenge is Sew many cards

Goodmorning,
Today the new sketch (#12) made by Betina.
Thanks Betina, I like it very much.
For more inspiration look at our blog Christmas Challenges {with sketches}.
Our sponsor for this challenge is: Sew many cards

13 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma, Herken ik nu het papier :). Wat een toeval. Maar wat een leuke kaart met al die kruissteekjes, zeker met dat rood-witte garen.

    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this Wilma, the image is so darned cute. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje Wilma, gaaf die Rudolf als afdrukje.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem hartstikke leuk wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Door de "eenvoud" vind ik dit zo een mooie kaart.
    Precies goed, mooie kleuren, prachtig papier en superschattige stempel.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind dit echt een schatje, ben helemaal gek van redieren, hele mooie kaart in die kleure

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk en prachtig kaartje, grappig afdrukje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk Wilma, wat een ontzettend lieve Rudolf (hij ligt hier ook, bedankt voor de inspiratie!!!). Prachtige kleurtjes heb je gebruikt.
    Liefs, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje!
    Ook het papier wat je hebt gebruikt is helemaal geweldig.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Wilma, fab card, I love that image its so cute
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wilma, je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt. Het papier en het rendier doen zo lekker vertrouwd Noors aan :o)). Helemaal toppie!

    Klem...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma