Volgers

zaterdag 22 oktober 2011

Weer een Halloween kaartje

Hoi,
Ik heb weer een halloween kaartje gemaakt. Ditmaal voor de challenge op het blog Alles met en over kleuren met derwents. Ik wilde weer eens kleuren met Derwents, want sinds ik de Copics heb gebruik ik de potloden niet meer. Dit is dus weer een mooie gelegenheid om ze af te stoffen.

Hi,
Another Halloween card. This time for the challenge on this blog alles met en over kleuren met derwents. I wanted to color with Derwents, because since I've Copics I don't use my pencils anymore. This is great opportunity for me to dust them off.
Paper: Basic Grey Eerie
Stamp: Penny Black
Spider: Xenos

6 opmerkingen:

  1. super leuk halloween kaart wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje Wilma en ik herken het hoor, gebruik ook meestal mijn copics....

    liefs amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja afwisseling is goed voor een mens, leuke kaart bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje,leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk halloweeen kaartje Wilma, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk halloweenkaartje is dit!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma