Volgers

zondag 8 april 2012

Mojo Monday #235

Hallo,
Dit kaartje vandaag afgemaakt. Het lag er al een poosje en vandaag de tijd gehad om m af te maken.
Met deze kaart doe ik mee aan de Mojo Monday uitdaging #235. Ik vind dit papier echt iets voor jongens/mannen en naar mijn idee horen daar niet zoveel frutsel bij. Dus alleen wat sterren toegevoegd.

Hi,
Today I finished this card. It lay here for a while and today I finally had the time to finish it. With this card I join the Mojo Monday challenges #235. I like this paper for boys/men and in my opinion there is no need for much embellishments. So just add some stars.

Dit is the sketch/this is the sketch:

En dit is mijn uitwerking/and this is what I made of it:



6 opmerkingen:

  1. een super leuke kaart heel erg kleurrijk wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaart, erg leuk geworden!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,

    Stoer en toch lekker vrolijk!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtig mooi kaartje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super tof en stoer kaartje!!
    groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma