Volgers

woensdag 24 juli 2013

En nog weer een kerstkaart!

Goedemorgen!

(Dit is mijn 2e post van vandaag, scroll even naar beneden voor mijn vorige post)

Jeetje, wat gaat de tijd snel. Ik was helemaal vergeten dat het vandaag de beurt was aan het team "the Holiday Fairies" van Christmas Challenges {with sketches} om een voorbeeld kaart te maken. Renata heeft deze keer weer een mooie sketch gemaakt.
De uitdaging heeft deze keer weer een twist: gebruik geen kerststempel.
Ik heb een Forever Friend beertje gebruikt en (digitaal) papier van Design by Dani ~ Falala.
Voor inspiratie kan je meer kaarten vinden op ons blog.


Onze sponsor is:

Veel plezier met de sketch en uitdaging!

Liefs, Wilma


13 opmerkingen:

  1. Gave kaart Wilma... schitterend gedaan, prachtig papier en wat een goede oplossing met het "geen kerststempel"....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha dat is inderdaad geen kerststempel maar ik vind hem zeker zo leuk! Lekker fris en vrolijk kaartje. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotje Wilma. Erg leuke kaart is het geworden. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kerstkaart Wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vrolijke kerstkaart Wilma!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke vrolijke kaart Wilma. Leuk papier heb je gebruikt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O zo leuk!!! Vrolijke kleurtjes en echt geen kerststempeltje. Helemaal geweldig, Wilma :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Happy Happy Birthday to you!!!!!!!!!! Love that bear...btw...great card!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super kaartje Wilma, prachtig!!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk!
    Wat een gaaf kerstpapier...heerlijke kleurtjes!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heey wilma,

    het is een superleuk kerstkaartje geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma