Volgers

zaterdag 10 augustus 2013

FMS #98 en kado enveloppen

Hoi,
Eindelijk eens een keer de tijd genomen om met een uitdaging mee te doen. De sketch van Freshly made sketches vond ik erg leuk, dus daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Hieronder kun je mij uitvoering vinden.
Ook heb ik nog 2 kado enveloppen gemaakt. Een poosje geleden heb ik tijdens de workshop van Janneke een leuke kado enveloppe gemaakt en die heb ik gelift. En daarbij ook weer mijn spetter stempels van Stamping up gebruikt.

Hi,
For once I took the time to get involved with a challenge. The sketch of Freshly made sketches I really liked, so I'm gone get to work. Below you can find my take on the sketch.
I also have made two gift envelopes​​. A while ago I made ​​a nice gift envelope during Janneke's workshop and I like them very much so I lifted the enveloppe. And in doing so I used my Gorgeous Grunge stamps of Stamping stamps.

Deze kaart is voor de uitdaging van Freshly Made Sketches



.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.


Fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. wat een gave en stoere kaartjes heel mooi Wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf Wilma.. mooi gedaan en je kadoenveloppen zijn ook weer super...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOh ja dat zijn weer plaatjes om te zien!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaarten,super. Ook je cadeau enveloppen.
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful cards! Love the papers and colors! Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma