Volgers

donderdag 9 oktober 2014

Enjoy the moment

Goedemorgen,
De nieuwe uitdaging bij As You Like It begint vandaag. Het onderwerp is: je favoriete lint (kant/touw). Voor mij is dat twine, ik gebruik het heel graag omdat ik het een leuke toevoeging vind op de kaart. Ook handig om er bedeltjes aan te hangen.
Ik heb een simpele kaart gemaakt met Stampin'Up: Clockwork. Verder niet al te veel extra's: alleen een paar enamel dots en natuurlijk twine.
Ik hoop dat jullie weer meedoen enne ... vergeet niet te vertellen waarom je gekozen lint je favoriet is. Veel plezier met de uitdaging!

Goodmorning,
The new challenge at As You Like It starts today. The theme is: your favourite fibre.
For me it is twine: I use it a lot because for it's the finishing touch on my card. It's also useful to hang a charm on it.
For this card is used Stampin'Up: Clockwork. I didn't use much embellishments: only a few enamel dots and of course twine.
I hope you will join us again this time and .... don't forget to tell why your chosen fibre is your favorite. Have fun with this challenge.

our sponsor is:
Who is offering a £ 10 voucher to her fabulous store.



Liefs/Luv,
Wilma




7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en stoere kaart Wilma!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the clean look of this card Wilma and the twine is the perfect touch xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh I love this and love twine as much as you, it's s perfect addition to your card, hugs me x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooi inspiratiekaartje Wilma...prachtig gestempeld en danmet het twinekoordje een prachtig geheel....

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw, wauwie!!! Wat heb je dit gaaf gemaakt. Het is een hele stoere kaart geworden. Lekker eenvoudig, niet te veel poespas.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So love your card Wilma, super design. Carolxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma