Volgers

donderdag 7 mei 2015

Nieuwe uitdaging

Goedemorgen,
Vandaag een nieuwe uitdaging bij As You Like It. We willen graag weten wat je favoriet is: land of zee en waarom. Mijn favoriet is de zee. Op vakantie gaan we graag naar een plek aan de kust. Heerlijk liggen op het strand met het geluid van de zee op de achtergrond en zwemmen in de zee. Ik hou van een wandeling langs de kust en het gevoel van het zand tussen mijn tenen. En boottochtjes op zee vind ik ook heerlijk maar dan moet het wel goed weer zijn.

Goodmorning,
Today the new challenge starts at As You Like It. We want to know what your favorite is: land or see and why?
My favorite is the sea. On vacation, we like to go to a place on the coast and lie on the beach and swim in the sea. I love to take a walk along the coast and feel the sand between my toes.  I also like boat trips at sea when the weather is good.

I used:
Image: Penny Black coloured with Copics
Paper: Authentique - Seaside
Sentiment: made with Silhouette Cameo



Our sponsor is:

10 opmerkingen:

  1. I LOVE the idea of hedgehogs in a yacht! A brilliant nautical card Wilma, it's perfect xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat bootje met die egeltjes is lief ! Mooi kaartje !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stoere kaart en toch ook lieve kaart Wilma! Leuk papier en een voor mij onbekende Penny Black ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahhhhhhhh super gaaaaaaaaaaaaaaf kaartje Wilma
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Wilma....wat een mooi bijpassend stempeltje en ook zooooo mooi ingekleurd...KNAP gedaan weer!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Wilma!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik hou er ook van hoor zand tussen mijn tenen, heerlijk! Lekker dobberen in de zee, mmmmm. Je kaartje is prachtig en lief dolfijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card hunny I love the image and the cute little dolphin too! hugs me xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card , colored perfectly , adorable image and all the nautical papers are awesome :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So cute, love ve the hedgehogs image and great papers. Carol xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma