Volgers

zondag 22 november 2015

Weer een kerstkaart

Goedemorgen,
Vandaag begint de nieuwe uitdaging bij CAS on Sunday. En ja, het is weer tijd voor de kerstkaarten. Dus het thema van de uitdaging is: maak een CAS kerstkaart.
Ik heb een kaart gemaakt met washitape en mijn favoriete manier om letters te stansen.
Het kleine bloempje is van Stampin'Up.
Mijn teammaatjes hebben weer mooie inspiratie kaarten gemaakt, die je op ons blog kunt vinden. En als je daar toch bent zouden we het leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Veel plezier met deze uitdaging.


Fijne zondag!

Liefs, Wilma


10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Wilma ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een mooie kaart WIlma!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, gaaf, die zilveren letters!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Wilma....super knap hoe je die letters gemaakt hebt...vooral dat rode bloemetje is een schittered detail...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart, Wilma.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I reallllllly love this technique you do Its awesome I need you to show me!
    love it!
    hugs me xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I absolutely love this card and how you have done the different textures. Just perfect.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma