Volgers

donderdag 3 december 2015

Mannen of vrouwen

Goedemorgen,
Er start weer een nieuwe uitdaging bij As You Like It. Het thema deze is keer is: een mannen of een vrouwen kaart, wat is je favoriet en we willen graag weten waarom.
Ik heb gekozen voor een mannenkaart, want daar zit toch de meeste uitdaging in. Meestal is het een vrij 'simpele' kaart waar ik vaak erg tevreden mee ben. Het ligt ook heel erg aan het papier en de kleuren die je gebruikt. Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het papier van Bo Bunny - Timepiece. Mooie kleuren en design. De radertjes zijn gesneden met de Silhouette. De tekst is van AmyR. 

Deze uitdaging wordt gesponsord door: 



8 opmerkingen:

  1. Heel mooi mannenkaartje Wilma, inderdaad zijn mannenkaartjes altijd moeilijker ook ik heb er altijd meer tijd voor nodig om de doede accentjes te vinden, maar jou is het perfect gelukt...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such an inventive card for a chap Wilma, love how you have used the cogs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A brilliant male card. I love the cogs. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A perfect card for a male birthday, love the mix of papers and the warm Autumnal colours.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma, this is a great guy card! You have created such a wonderful design.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome masculine card, Wilma - the colors are deep and rich! Love it! Have a wonderful day xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma