Volgers

donderdag 25 augustus 2016

Favoriete vorm

Hallo,
Wat boffen we met het weer. Heerlijk, maar van kaarten maken komt niks. Gelukkig heb ik al vooruit gewerkt, dus ik kon lekker in de tuin zitten met een goed boek.
Bij As You Like It hebben we weer een nieuwe uitdaging: wat is je favoriete kaartvorm en waarom?
De laatste tijd maak ik veel rechthoekige kaarten. De meeste stempels/plaatjes zijn ook min of meer rechthoekig en dat vind ik heel goed bij een rechthoekige kaart passen.
Gaan jullie even langs op ons blog want mijn teammaatjes hebben zo hun eigen favorieten en die zijn weer helemaal top!

Hey,
What are we lucky with the warm of should I say hot weather. Lovely, but I'm not in for making cards. Fortunately, I have been working ahead, so I could sit in the garden with a good book.
At As You Like It, we have a new challenge: what is your favorite card shape and why?
The last time I make a lot of rectangular cards. Most stamps/images are more or less rectangular and I think that fits very well with a rectangular card.
Please go over to our blog to see my teammates own favorites and they are absolutely great!



Our sponsor is:

Fijne  en zonnige dag!
Have a nice and sunny day!

Liefs/Luv,
Wilma


5 opmerkingen:

  1. A beautiful card, love the jazzy papers and doodling too.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Wilma...wat een schattig stempeltje erop en ook die doodlerandjes rondom zijn heel leuk gedaan!!!

    warme groetjees Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk kaartje!!!
    De 'slordige' zwartje randjes geven een lekker speels effect aan je creatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We should all be on the water during this hot spell, like this little fella!! Love this bright cheery card Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma