Volgers

donderdag 16 november 2017

favorieten "kerst"kleuren

Hoi,
Een beetje later dan normaal maar hier is mijn kaart voor de nieuwe uitdaging bij As You Like It. We willen weten wat jouw favoriete "kerst"kleuren zijn en waarom.
Mijn favoriete kleuren voor kerstkaarten zijn rood/groen/wit/creme. Van die kleuren wordt ik blij en geven mij een nostalgisch gevoel. Van de sponsor heb ik de digi gekregen: Snowman&friends.


Onze sponsor voor deze uitdaging is:

Doen jullie weer mee?

Liefs,
Wilma


5 opmerkingen:

  1. Kijk dan toch wat een leukerd.
    De traditionele kerstkleuren zorgen voor een extra feestelijk sfeertje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deze kerstkaart Wilma, zo een prachtig ingekleurd stempeltje erop...en zeker in deze traditionele kleurtjes een echte topper!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma